LikeTheSims

Direktlänk till inlägg 10 januari 2015

30 Day Challenge: Dag 9

Av Emma & Emilija - 10 januari 2015 12:45

  

Emma: Jag använder inte särskilt många fusk alls. Byggfusk som moveobjects on använder jag så klart och fusk för att få till snygga bilder så som hideheadlineeffects.

Ibland blir det även att jag använder fusk för att få lite pengar till att bygga hus. Men då brukar jag hålla reda på hur mycket pengar hushållet fått genom fuk och ta bort det senare med fusket FamilyFunds när det har tjänat tillräckligt mycket pengar genom jobb mm. Nästan som ett lån fast utan ränta då!


Emilija: Med mina 2 senaste hushåll har det gått så här:

*Tänker* Okej nu ska jag spela utan fusk.

Och så spelar jag tills dem får barn men då helt plötsligt kommer det trillingar och då blir det för stressigt för mina simmar att hinna med allt, jobbet, fritid/hygien och barn. Så du brukar jag sätta på tce en snabbis men så blir jag fast vid det hah. MEN jag lovar jag ska börja spela utan fusk.

Så jag använder tce och "Gör alla glada" genom det. Sedan använder jag motherlode också när jag ska bygga hus eller bara är i behov av pengar.

   

Bild från sims3player

 

Berätta gärna vilka fusk du använder om du använder några.

 
 
Zara

Zara

10 januari 2015 14:00

Heej, jag älskar också sims och jag har just skaffat sims 4 :) Jag älskar det, det är mycket bättre än sims 3 men ändå lite dåligt som till exmepel att man inte kan ha bil i sims 4 osv. Men jag gillar det verkligen :) Tror att du/ni skulle gilla det. Bara ett tips ;) //Sims lover och pll lover Zara <3

http://prettylittleliarsgirls.bloggplatsen.se

Emma & Emilija

10 januari 2015 17:26

Jo jag har länge funderat på att köpa det men problemet är att min dator knappt klarar av TS3 och att jag inte har så mycket tid att spela pga skolan. Dessutom blir man så frestad när alla bloggar om det, men kanske till sommaren! Fast då kommer hela sommaren gå ut på sitta vid datorn för att det är så kul. Iallafall så hoppas jag att du tycker det är kul! // Emilija (som babblar för mycket)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma & Emilija - 18 juli 2020 00:15

hej 2020 vi är 18 omg 2015-06-18   // Emma & Emilijah

Av Emma & Emilija - 6 mars 2017 11:30


Hej alla som råkar klicka in!   Jag blev faktiskt riktigt förvånad när jag såg att det fortfarande är folk som kikar in på bloggen även fast den varit inaktiv i över ett år! Blev ännu mer förvånad när jag såg att vi har fler läsare nu än då vi va...

Av Emma & Emilija - 24 december 2015 12:30


  Emma & Emilija

Av Emma & Emilija - 24 december 2015 12:00


  Emilija

Av Emma & Emilija - 23 december 2015 12:00


  Emilija

Presentation


Hej! Vi är två norrlänningar vid namn Emilija och Emma som delar med oss om vårat gemensamma intresse The Sims!

TS4 CC-finds:

Emilijas -
emilijaccfinds.tumblr.com

Emmas - emmaccfinds.tumblr.com

Vill du ha hjälp med ditt spel eller andra tips?

Då får du väldigt gärna ställa oss en fråga så försöker vi besvara den så fort vi kan ♥

     

15 besvarade frågor

 

Vem av sönerna i familjen Ryder skulle ni vilja följa i generation 2?
 Ethan
 Scott
 Jacob

    

    

   

 

       

Kontakta oss gärna via bloggen genom att lämna en kommentar eller ställa en fråga.

 

Vi har även en mejl om du har längre synpunkter, frågor m.m

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards