LikeTheSims

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2015

Skapelser - Ännu en lägenhet

Av Emma & Emilija - 8 augusti 2015 13:15

Jag letade igenom gamla lådor med saker som jag sparat från när jag var liten när jag hittade en husritning som jag hade gjort för väääldigt många år sedan. Då fick jag idén att skapa och inreda ett hus i sims utifrån ritningen.


Delar med mig av lite bilder från lägenheten. Vet inte om man fattar något av ritningen alls, jag har till och med svårt att se vad allt är men jag var typ 7 när jag gjorde den så ha det i åtanke haha. Det blev inte jättelikt men man kan se vars jag fått insperationen ifrån. Hoppas ni gillar det!


Ritningen

(Don't care about the red ok? Ok.)

Översikt

Hall

Kök

Vardagsrum

 

Badrum

Sovrum 1

Sovrum 2


Emma

 
 
Bokmonstret

Bokmonstret

13 augusti 2015 19:32

Åhh vad fint det blev!

WCIF- Tavlorna på golvet (i Sovrum 1 och i vardagsrummet) och tältet i barnrummet?

Kolla gärna in min blogg!

http://bokmonstret.weebly.com

Emma & Emilija

14 augusti 2015 22:52

Tack sötis

 
Ingen bild

Emma

15 augusti 2015 11:32

Bloggplatsen har fått någon bugg och kortar ner mina svar på kommentarer till bara två ord. Så det jag skulle säga var:

Tack sötis <3
Nu har jag svarat på dina frågor i ett WCIF-inlägg.
Vilken mysig och fin blogg du har!

 
Johanna

Johanna

15 augusti 2015 12:20

Kan ni inte ladda upp det så man kan ladda hem? Det va superfint! :D

http://skitgalen.blogg.se

Emma & Emilija

29 augusti 2015 17:28

Tack så mycket!

 
thesimslife

thesimslife

15 augusti 2015 20:48

Men gud! Va fint, vart kommer alla grejer ifrån??
typ mac datorn? Byrån i hallen? Spegeln? lampan? wahh. Jag älskar dekorationer, jätte fint :)

http://thesimslife.blo.gg

Emma & Emilija

5 september 2015 15:03

Tackar tackar! Jag har svarat på dina wcif's i ett inlägg.

Emma

 
Ingen bild

Elsa

16 augusti 2015 22:39

Oj, oj, oj så himmla fint!
Jag har tyvär massviss med wcif........
Snälla kan du hitta desa???????
1. Bänken med grön ovan sida till vänster om dörren i hallen
2. Hallmattan
3. Köksbenkarna
4. Ljuset på bordet i köket träiga med ett hjärta
5. Älghuvudet i vardasrummet
6. Vardags rumsbordet
7. Den lila handduken i badrummet
8. Vasen med rosorna ovanför sängen
9. Spegeln ovanför skrivbordet och spegeln på skrivbordet
10. Växten på nattduksbordet
11. Klädhängaren i sovrummet
12. Ellutaget i sovrum 1

Ja det var allt tack så mycket Kram Elsa

Emma & Emilija

5 september 2015 14:58

Tack! Jag har svarat på fina wcif's i ett inlägg som ligger uppe på bloggen nu.

Emma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma & Emilija - 18 juli 2020 00:15

hej 2020 vi är 18 omg 2015-06-18   // Emma & Emilijah

Av Emma & Emilija - 6 mars 2017 11:30


Hej alla som råkar klicka in!   Jag blev faktiskt riktigt förvånad när jag såg att det fortfarande är folk som kikar in på bloggen även fast den varit inaktiv i över ett år! Blev ännu mer förvånad när jag såg att vi har fler läsare nu än då vi va...

Av Emma & Emilija - 24 december 2015 12:30


  Emma & Emilija

Av Emma & Emilija - 24 december 2015 12:00


  Emilija

Av Emma & Emilija - 23 december 2015 12:00


  Emilija

Presentation


Hej! Vi är två norrlänningar vid namn Emilija och Emma som delar med oss om vårat gemensamma intresse The Sims!

TS4 CC-finds:

Emilijas -
emilijaccfinds.tumblr.com

Emmas - emmaccfinds.tumblr.com

Vill du ha hjälp med ditt spel eller andra tips?

Då får du väldigt gärna ställa oss en fråga så försöker vi besvara den så fort vi kan ♥

     

15 besvarade frågor

 

Vem av sönerna i familjen Ryder skulle ni vilja följa i generation 2?
 Ethan
 Scott
 Jacob

    

    

   

 

       

Kontakta oss gärna via bloggen genom att lämna en kommentar eller ställa en fråga.

 

Vi har även en mejl om du har längre synpunkter, frågor m.m

 

 


Skapa flashcards