LikeTheSims

Direktlänk till inlägg 14 april 2015

Origin

Av Emma & Emilija - 14 april 2015 18:27

Förra veckan bestämde jag (Emma) mig för att beställa hem The Sims 4 och i torsdags landade det i min brevlåda! Jag vet att jag sa att jag var skeptisk till spelet förut men jag ändrade väl åsikt. Än har jag inte hunnit testa att spela på spelläget så mycket alls utan jag har mest varit på byggläget och i CAS men det är faktiskt mycket roligare än när jag testade att spela det förut.


I och med att jag skaffade The Sims 4 så skaffade jag ju även Origin, som behövs för att kunna spela. Det vore väldigt roligt om ni läsare ville adda mig och Emilija på Origin! Emilija har lagt ut några skapelser som ni kanske vill ta del av och mer blir det nog av både hon och mig där.


Emilijas användarnamn: SimsEmili

Emmas användarnamn: IAmNotAMuggle (Ja, jag är ett litet Harry Potter fan.)

   

// Emma & Emilija

 
 
Sandra

Sandra

4 maj 2015 21:11

Härligt blogg! sims är skoj haha :D
jag vill även passa på att tala om att jag har en tävling i bloggen där 3 stycken kan vinna ett egen designat mobilskal! Det får du inte missa !! :D Kram!

http://saandriiiee.blogg.se

 
Rebecka

Rebecka

15 maj 2015 00:32

Jättebra blogg, ni verkar vara väldigt intresserade av the sims, som jag då :) Fortsätt med ert grymma bloggande, kram.

http:///rebiissimss.bloggplatsen.se

Emma & Emilija

15 maj 2015 08:45

Tack så mycket och vad kul att du gillar bloggen :)

//Emilija

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma & Emilija - 18 juli 2020 00:15

hej 2020 vi är 18 omg 2015-06-18   // Emma & Emilijah

Av Emma & Emilija - 6 mars 2017 11:30


Hej alla som råkar klicka in!   Jag blev faktiskt riktigt förvånad när jag såg att det fortfarande är folk som kikar in på bloggen även fast den varit inaktiv i över ett år! Blev ännu mer förvånad när jag såg att vi har fler läsare nu än då vi va...

Av Emma & Emilija - 24 december 2015 12:30


  Emma & Emilija

Av Emma & Emilija - 24 december 2015 12:00


  Emilija

Av Emma & Emilija - 23 december 2015 12:00


  Emilija

Presentation


Hej! Vi är två norrlänningar vid namn Emilija och Emma som delar med oss om vårat gemensamma intresse The Sims!

TS4 CC-finds:

Emilijas -
emilijaccfinds.tumblr.com

Emmas - emmaccfinds.tumblr.com

Vill du ha hjälp med ditt spel eller andra tips?

Då får du väldigt gärna ställa oss en fråga så försöker vi besvara den så fort vi kan ♥

     

15 besvarade frågor

 

Vem av sönerna i familjen Ryder skulle ni vilja följa i generation 2?
 Ethan
 Scott
 Jacob

    

    

   

 

       

Kontakta oss gärna via bloggen genom att lämna en kommentar eller ställa en fråga.

 

Vi har även en mejl om du har längre synpunkter, frågor m.m

 

 


Skapa flashcards