LikeTheSims

Direktlänk till inlägg 2 april 2015

Lite update :)

Av Emma & Emilija - 2 april 2015 17:08

Det har varit lite tomt (igen) på sistone och det beror på största dels tidsbrist. Det var mycket med skolan veckorna innan påsklovet och har helt enkelt inte hunnit med bloggen. Tycker själv att det är väldigt synd men här kommer ett litet update inlägg för att försöka gottgöra er :)


  • Med den senaste patchen av The Sims 4 kom bl.a källare och en kaninäggsjakt under april månad. Nu kan man ha totalt 6 våningar, två våningar under- och fyra våningar över marken. Även två nya frisyrer och en staffliuppdatering kommer med läs mer HÄR

                 




Det första expansionspaketet till The Sims 4 kom ut igår! Trailern finns nedanför:

Jag är så sjukt sugen på att köpa det precis just nu men tänkte vänta lite med det och kanske köpa det till min bror i födelsedagspresent? 

Har du eller tänker du köpa det?


Vi har en årlig maskerad vid påsk (ik) och jag bestämde mig att klä ut mig till sim detta år. Så jag tänkte avsluta med att visa en bild:


Ja, det är faktiskt snö på bilden, ingen vår än här inte :)


Jag kan ju omöjligt vara den enda som alltid hatat denna symbol?:

 

Jag hoppas att jag kan spela lite mer under lovet och kanske lägga ut någon youtube-video :)


Glad påsk på er förresten och tack så sjukt mycket för att ni kollar bloggen fast än den står till, puss på er :* 

// Emilija

 
 
Lollo

Lollo

2 april 2015 18:51

Gud vad fin utklädnad! Sjukt imponerad!! Älskar den verkligen!

http://LolloTheSims.bloggplatsen.se

Emma & Emilija

2 april 2015 20:02

Aww tack! Blir så glad av sådana kommentarer :)

//Emilija

 
Felicia

Felicia

2 april 2015 20:40

Riktigt snygg kostym! Alla sims spelare hatar nog den idiotiska symbolen :P

http://lilissim.blogspot.se

Emma & Emilija

2 april 2015 20:53

Tack! Nejmen eller hur? :)

//Emilija

 
Ingen bild

Du Vet Vem

2 april 2015 22:48

Sjukt grym utklädnad även fast du vet vad jag tycker om eran maskerad.
Vet att du kommer dö av mitt namn! Töntigt.

Emma & Emilija

3 april 2015 22:24

Tönt :*

 
Ingen bild

Linnea

3 april 2015 20:53

Sjukt fin utklädnad! Smart idé att göra flimret som kommer när simmarna duschar, haha ;)

Och helt apropå ingenting- ditt hår får mig att ångra mitt val att klippa axellångt...

Emma & Emilija

3 april 2015 22:31

Fick inte till de rätta färgerna men tack :)

Jag som precis funderade på att klippa axellångt, särskilt nu innan sommaren. Det kommer bli väldigt varmt och eftersom att jag är så bra på att vårda mitt hår *host host* så trasslar det sig direkt då jag har utsläppt. Så jag känner att det är dags att klippa sig snart :)

//Emilija

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma & Emilija - 18 juli 2020 00:15

hej 2020 vi är 18 omg 2015-06-18   // Emma & Emilijah

Av Emma & Emilija - 6 mars 2017 11:30


Hej alla som råkar klicka in!   Jag blev faktiskt riktigt förvånad när jag såg att det fortfarande är folk som kikar in på bloggen även fast den varit inaktiv i över ett år! Blev ännu mer förvånad när jag såg att vi har fler läsare nu än då vi va...

Av Emma & Emilija - 24 december 2015 12:30


  Emma & Emilija

Av Emma & Emilija - 24 december 2015 12:00


  Emilija

Av Emma & Emilija - 23 december 2015 12:00


  Emilija

Presentation


Hej! Vi är två norrlänningar vid namn Emilija och Emma som delar med oss om vårat gemensamma intresse The Sims!

TS4 CC-finds:

Emilijas -
emilijaccfinds.tumblr.com

Emmas - emmaccfinds.tumblr.com

Vill du ha hjälp med ditt spel eller andra tips?

Då får du väldigt gärna ställa oss en fråga så försöker vi besvara den så fort vi kan ♥

     

15 besvarade frågor

 

Vem av sönerna i familjen Ryder skulle ni vilja följa i generation 2?
 Ethan
 Scott
 Jacob

    

    

   

 

       

Kontakta oss gärna via bloggen genom att lämna en kommentar eller ställa en fråga.

 

Vi har även en mejl om du har längre synpunkter, frågor m.m

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards